Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2011 16:14 - Шамар
Автор: rrosenn Категория: Хоби   
Прочетен: 1053 Коментари: 0 Гласове:
0



Родителите пратили сина си да учи в една далечна страна. Той се върнал след много години в родината си. Момчета помолило семейството си да намерят учен,който да му отговори на 3 въпроса. И така те поканили един ислямски учен. Двамата провели следният разговор:
Момчето:"Кой си ти и можеш ли да ми отговориш на 3 въпроса?"
Ученият: "Аз съм слуга на Аллах и с Неговото позволение ще ти отговоря на въпросите."
Момчето:" Сигурен ли си? Много лекари и учени преди теб не можаха да ми отговорят!"
Ученият: "Ще опитам и Аллах ще ми помогне иншааллах."
Момчето: " Имам 3 въпроса: първият е:Съществува ли Аллах и ако да как изглежда? Вторият е: Какво е съдба и предопределение? Третият е: Ако дяволът е направен от огън как така огъня ще му причини болка,когато бъде хвърлен в него?"
Ученият зашлевил един шамар на момчето!
Момчето се хванало за бузата и изпълнено с болка попитало: "Защо ме удари, ядосан ли си ми?"
Ученият:" Не, не съм. Аз ти отговорих на въпросите."
Момчето:" Как така, не разбирам!"
Ученият:"Какво почувства след шамара?"
Момчето:" Болка разбира се!!!"
Ученият:"Вярваш ли,че болката съществува?"
Момчето:"И още как!"
Ученият:"Покажими как изглежда!"
Момчето:" Как? Не мога."
Ученият:" Това е отговора на първия ти въпрос. Ние чувстваме, че Аллах съществува, но не можем да го видим. Знаеше ли вчера, че днес ще те ударя?"
Момчето:" Не!"
Ученият:"Това е съдбата и предопределението. Ръката, с която те ударих от какво?"
Момчето:"От кръв и плът."
Ученият:"А лицето ти?"
Момчето:"Също от кръв и плът."
Ученият:" И какво почувства след като те ударих?"
Момчето:"Голяма болка!"
Ученият:" Въпреки че дяволът е създаден от огън, Аллах ще направи така, че адът да бъде за него едно много болезнено място!"

www.islamforbulgaria.com



Тагове:   шамар,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rrosenn
Категория: Други
Прочетен: 205359
Постинги: 87
Коментари: 13
Гласове: 171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031